MJA..

Jag vill ha så mycket just nu. Jag vill gå nån linje för musiker, jag vill sjunga och spela gitarr. Jag fick ju inte med min gitarr när jag stormade ut från pappa. Känner mig tom utan den även fast jag bara spelade när ingen hörde. Jag vill ha massa nya kläder och ett par nya skor. Vill ha mod och säga till en att lämna mig ifred för att jag fortfarande gillar han.
Sov över hos Johanna från fredag tills idag. Maja hämtade mig och självklart skulle en viss fader vara med. Han hade inte mage att änns säga förlåt på hela en timmes hemväg. Det ända han sa va "vill du inte gå till skolan något mer, är du rädd att jag ska bli arg på dig ifall du vill byta" och "ska jag ringa och säga att du inte vill ha din plats nå mer". Nej jag har bara tappat livslusten för att jag har blivit skrämd ut ur huset och tvingas bo med någon jag inte tål. VAD ÄR ERT PROBLEM ATT SE?

Kommentarer
Postat av: ZMEKS

Vilken snygg Bild!

2012-09-18 @ 20:25:37
URL: http://ellinorsoljemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0