KLEDER

Har varit i Karlstad idag och köpt kläder med siss. Jag fick tag på både skor och byxor. Det är rekord tror jag! Måste vara det tråkigaste att köpa, de och jackor. Sen fick jag tag på ett par tröjor också. NAJSE.
Det var roligt för när vi stod i en hiss stod vi med två andra killar och det va så pin tyst så de va inte sant. Sen började den ena skratta och typ mumla lite tyst "tystnaden som uppstår när man står i en hiss". Och det är så jävla sant. Började le för det var så kul.

Tror det var den tröjan jag köpte fast grå.
         
De va från Bikbok. Den typ tonårigaste affären jag vet.
 
Corinne knit
Från Monki.
 

De va inte dom jeansen, men jag köpte ett par gråa jeans ia.


 
Änd thät wåas fråm H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0