FILMNÖRD

Åh jag sov till halv ett. Skulle igentligen gått upp kl 9 för att se det nya avatar. Men jag kollade och då gick det även ikväll också. :3
Jag käkade mest på kräftskivan idåg. Alla bara: sitter du och äter än! och typ jag trodde inte man kunde äta så mycket kräftor och räkor! Det hör jag alltid alla säga när jag befinner mig på en skräftskiva. Jag har t.o.m vunnit pengar på att jag ätit så mycket, men de var bara 20 kr. ;)
En till bild sen igår
På tisdag börjar jag en ny skola. Känns nervöst för jag vet inte vilka jag ska hänga med nu och äta mat tillsammans med. Men en sak ser jag fram emot extra! Jag ska ju gå film och foto. Jag kommer nu bli en av skolans filmnördar. Ni vet i alla high school filmer så är alla indelade i grupper och dom bara: Det finns dom populära, sportfånarna, dom som hatar liver, matte genierna och filmnördarna... AND I AM ONE OF THEM! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0