BLOG STUFF...

Ser hur min statestik har sänkt under mina "depp dagar". Ber om ursäkt, tråkigt att läsa om egoistiska människor som tycker det är synd om sig själv. Jag skulle väl antagligen slutat läsa också. Fast jag kanske har haters som älskar att läsa om mina problem. You're welcome.
Har sett på Awkward den senaste timmen och hon bloggar ju om verkligen allt i den serien typ. Jag antar att jag håller in för mycket, skulle nog vara roligare att skriva lite mer personligare saker på bloggen. Har ju typ aldrig något att skriva om. Fick reda på att min moster läser min blogg och min madre har den som ett bokmärke på internet. Och jag vet inte, KANSKE HELA MIN SLÄKT LÄSER MIN BLOGG! Det gör mig lite nervös faktist. Men nej jag ska bannemej skriva ner allt om mig i denna blogg. Har inte mycket personlighet men det lilla jag har ska jag dela med mig... för dom som vill.. läsa om... min personlighet. What?...
 
Borde sova planerar att gå till skolan faktist. Skulle gått dit idag men min mobil har inget ljud längre så jag kunde inte höra väckarklockan, probably I won't hear it tomorrow either. Den dör långsamt, plågsamt och nu även stumt.

Reprisbild, fuck yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0