SWEET DREAMS

Hade helt sjuka drömmar! Två på en gång. Först drömde jag att jag hade en lista på personer som skulle dö i ordning, som någon mad man hade gjort. Blev själv galen av det. Minns inte så mycket av den men jag vaknade direkt efteråt och hade en dålig känsla och ville inte somna om... men min vilja var inte så stark. ;)
Dröm nummer två drömdre jag att jag var med en kille (vill inte säga vem :3) och vi skulle gå hem till mig. Men tydligen bodde jag inte längre där fast jag hade nyckeln så vi gick in. Den nya familjen satt i vardagsrummet och då snackade jag lite med dom typ "jag bor inte här längre va?". När vi skulle gå hade någon tagit bort alla handtag på dörrarna så vi hoppade ut genom fönstrerna, hörde även massa ropa på nerevåningen. När vi sprang därifrån var dom tydligen hälften männinska, hälften insekt så dom hann ikapp oss. Sen vaknade jag.
Ganska lama drömmar men drömmar är ju så verkliga så det blir ju läskigt. :(
RAAAANDOM PIC!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0