LITE UPDATE.

Vet inte riktigt hur det blir med bloggen än. :/
Men lite new update. Var i skolan idag på flera veckor. Bara en lektion, jag får välja vilka jag vill gå på bara för att ha något att göra under dagarna. Så idag har jag haft mediaproduktion och vi gjorde stop motions. Vet ni inte vad det är så sök på youtube eller nått för det är awesome! Vi var små grupper och vi fick en tid att bestämma vad vi skulle göra i vår korta film. Vår grupp kom på att göra en film med post-it lappar (säger man så?). Det blev coolt, kan kanske lägga upp filmen någon gång på bloggen...
Fick en dator också! Smiley face.
Efteråt gick jag till Broby skolan till Olivia och Johanna och tänkte bara säga hej. Men jag blev med dom på alla lektioner så jag har åkt skridskor och jobbat matte. Fast jag åkte skridskor typ halva lektionen och jag bara satt på matte lektionen. Ville mest med på matten för vi har samma matte lärare och han måste vara en av dom roligaste personerna!
På fredag ska jag, Olivia och Johanna beställa biljetter till First Aid Kit! OMG!!! AAAAAAAAAH. Dom kommer till Karlstad så då ska vi se dom. Så grymt.
 
Några stop motion filmer jag gjorde i sommras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0