GODERMORGON

Coolt va! Fick min kompis Montana att gästblogga! Mohahaha slå de ni competition. Han bor i Kentucky och har grymt hår. Haha det var lite krångligt att förklara allt hur man gjorde eftersom blogg.se är en svensk sida.

Ja men annars då. Nä men nu har ätit frukost och suttit vid datorn. Min kamera dog just (bara batteriet) och jag tror laddaren är hos mamma. hmm.. Jag är lite pissed för mina grannar har hängt upp skivor i snören utanför sin ytterdörr och det bländar mig hela tiden. Vad fan är det bra för? Och inte nog med det har grannen mitt emot dom grannarna gjort likadant. Så har alltså två grannar som hängt upp jävla skivor i snören... VARFÖR?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0