FREDAG

Hemma hos siss och Nicklas nu och Maja lagar lax, luktar citron... gott! Var i skolan idag och skulle hitta på ett eget djur, alltså lägga ihop två djur i ett, i photoshop. Jag tog dom två första google bilderna typ så jag gjorde en gris-sköldpadda. Blev inte direkt stolt men det var mest på skoj som vi gjorde innan lovet and stuffs.

Efter skolan var jag och Johanna inne på Megafon (ungdomscafé i Sunne) för vi skulle beställa biljetter till First Aid Kit innan alla skulle dra hemmåt och vart vi alla nu skulle. Men det var lite krångligt så vi fixar det någon annan gång istället.
Har köpt ekologisk honung och massa advokadosar som jag ska grejsa ihop till en hårinpacknig. Ska kika på NoPoo och se vad jag kan blanda ihop mer i geggan. Smiley face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0