ASGRYM HELG

Hej! Har haft en händelserik... nej så säger vi inte det lät tråkigt. Jag jag haft en as grym helg med vänner och träningvärk. I fredags gick jag till Sunne (eftersom jag inte har en cykel nu) så fick jätte träningsvärk av de. Jag är så klen. Jag gick in till Sunne för jag hade ingen skjuts och jag skulle leka med Olivia och Johanna. Åkte hem till Johanna och vi filmade lite till en sak vi ska göra. THEHE. Sov i en stuga där det finns varken el eller vatten, bara en liten fjuttig brasa som vi sov brevid. Kallt vare, men myrigt!
Lördagen drog jag iväg till Arvika to my friend Anna. Vi såg på skräckfilm helatiden typ.
Förut var jag hem till syrran (hon har ju flyttat hemifrån nu) och åt tacos med Maja, pappa och Nicklas.
Har jag läst alla 72 blogginlägg på bloglovin som jag missat i helgen och nu ska jag se på alla youtubeklipp. Det blir en sen natt ikväll.
Olivia & Johanna, bild sen i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0