VINTERJACKA

Hejsan. Guess what I have done today! Jag har köpt årets och för hoppningsvis dom kommande årens (så jag slipper att köpa igen) vinterjacka. Wohooo waaaaaah! Finns det något tråkigare? förutom att kolla efter skor. Åkte in till Karlstad och stormade in hos Emma och drog med henne på stan för att leta jacka. Kostade 1199, det gjorde ont att köpa den men jag fyller ju snart år, tycker jag förkänar den. Köpte den på Carlings ifall ni inte vill köpa en likadan jacka som mig...
Dåliga cam bilder, den är ljusblå faktist. Men jag har ju sagt det förut, jag är den sämsta på att ta outfit bilder!

Nu 00.17 så dricker min efterlängtade jul glögg. 

Kommentarer
Postat av: wilma

hej! superfin blogg!
jag har frågestund på bloggen och det skulle vara jättekul om du kunde ställa en fråga.
kram!
http://wwilma.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

2012-11-15 @ 14:49:44
URL: http://wwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0