TYPICAL BLOG.... THING

Har inget att säga idag så jag tänkte köra en sådan här 5 saker inte visste om mig.
1. Jag har börjat förvandlas till en te kärring. Men jag är lite mesig för jag måste ha hela köret i, socker, hunong och mjölk.
2. Jag har gett bort det ända sminket jag använder (maskara), för det är antagligen djurtestat. Istället ska jag köpa maskara på the body shop som jag hoppas är fri från djurplågeri.
3. Jag vill inte ta körkort och har aldrig velat. Ska vänta ett tag och se ifall jag ändrar mig (hoppas jag inte gör det) och ifall jag fortfarande inte vill ha ett, ska jag åka utomlands för pengarna.
4. Mina kändis crushar är KickthePJ, Pewdie, Sam Pepper, Alfie/PointlessBlog och tvillingarna Finn & Jack Harris. Bara youtubare, stalkar dom väl.
5. Jag önskar mig ett objekt i födelsedagspresent/julklapp som kostar 14000kr. Tror inte jag får det, pappa sa att jag skulle önska mig pengar istället.
Nu ska gå ner att koka lite vatten och hunong till en dusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0