NOPOO.SE

07:33 vaknade jag idag när jag skulle gå upp en timme tidigare. Just idag skulle jag självklart försova mig som vi på teater började lite tidigare än vad vi brukar, för att dom skulle ha uppspelning på biblioteket. Men för första gången kom jag faktist i tid.
Alla var jätte duktiga på sin pjäs och jag blir helt "jag kommer aldrig klara av det där". Men dom säger att alla är nervösa och typ så ska det vara också.
Är så glad för Mira min klasskompis visade mig NoPoo.se och berättade att hon inte hade duschat med schampo sen hon var tolv och blev jag helt "OMG DET ÄR SÅ NEDRANS COOLT!" och Olivia och Johanna likadant så vi alla har ju prövat det mer eller mindre. Och när jag berättar det för fler prövar dom också. Och det gör mig så glad. Känns lite som en ny "gul bil" lek, alltså att det sprider sig. Skulle alla fortsätta såhär så och det blir jätte stort så räddar vi världen. Kanske inte mycket men ändå en lite. Okej nu börjar jag nog bli lite hysterisk, är det är bra ord? Ivrig kanske...
Så som Mira sa idag när vi satt och pratade om det: Det blir fett i början när man inte använder schampo och det är för att schampot tar bort allt fett och då blir det ju att hårbotten måste göra mer fett. Och sen när man slutar duscha med schampo så fortsätter det att göra massa fett för det är vant med det, men det går över efter ett tag!

Min t-shirt jag hade idag. En av mina favoriter. Köpt på tshirtstoreonline.com och är ekologisk. Pluss det är en konstnär som heter Luke Tobias som gjort trycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0