MITT HÅR!


I'm so happy. Jag har insett de senaste dagarna att mitt hår börjar bli ganska långt. Har tappat räkningen men tror det är 3 år sen som jag klippte av mig håret helt efter att jag hade dreads. Nu har det varken hårmördande färg i eller blivit imöljd av schampo eller balsam (någon månad iaf). Det har växt lika bra om inte bättre nu när jag bara tvättar med honung och vatten. Tips till er som vill ha friskare hår. använd inte hårprodukter. Schampo är så starkt så det tar bort våra naturliga vårdande och mjukgörande oljor och torkar ut hår och hårbotten totalt. Sen ersätter vi dessa oljor mot balsam och gör så att håret käns lent och friskt. Men det är inte friskt!!!
Lär mer på http://www.nopoo.se/nopoo/varfor/ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0