DUNDER TRÖTT

Lyckades komma upp från sängen klockan 7 imorse efter att ha sovit 4 timmar. Kännt mig hög hela dagen och har gått runt med morgonröst som inte försvann föränn klockan 2.
På teatern gick vi igenom dramaturgi. Antar att det är lite grunderna man måste ha för att kunna vara skådespelare.  Jag fick klämma fram 3 saker jag var bra på och sen analysera karaktärerna i pjäsen Jack och bönstjälken. Och undertiden dricka te och äta russin.
Blä för trött...het?...
Imorgon ska jag till charlottenberg och göra nånting. Ska gå runt i köpcentret men har inget på listan just nu. Eller jo ifall jag hittar en brun, tjock, stickad tröja så blir det att ta fram plånkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0