BE HAPPY

Okej. Från och med nu ska jag blogga bra. Jag älskar det ju.
I måndags efter min lektion gick jag till Johanna och Olivia och dom sa att jag skulle börja plugga igen och ta studenten samtidigt som dom så vi kan åka och volontärarbeta i Nya Zeeland alla tre. Vill ju verkligen och mår pyton i situationen just nu.
Ska åka till bup och kolla hos en doktor hur jag verkligen mår. Fattar inte varför jag skriver det på bloggen för jag tycker seriöst att det är pinsamt att må som jag mår. Eller i alla fall skriva om hur jag mår. Känns som alla ska tro att jag överdriver, men tro mig jag insåg själv att det var illa när två bup tanter säger att jag mår så piss så jag måste undersökas av en doktor.
Jag försöker hålla humöret på glad för den mesta och jag tycker jag lyckas skapligt!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas det går bra matilda! <3 :)

2012-11-16 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0