HI GUYS!

Hejsan! Matilda heter jag. Jag vill först bara göra det klart för alla varför bloggen heter SuperMatilda. Jo det är för att jag är totally inne i superhjältar och jag frågade min kompis vad jag skulle döpa min nya blogg till. Då sa hon SuperMatilda. Så om man ser det på rätt sätt är det inte lika töntigt i alla fall. Eller jo, kanske! Anyway, min blogg kommer handla om mig och tiden i gymnasiumet... och sen kanske efter det. Har dock inte börjat gymnasium än men men! Jag ska i alla fall börja på Folkuniversitetet i Karlstad (FUGIK), ifall jag kommer in, och gå bild och formgivning. Jag vill bli allkonstnär och med det menar jag att jag vill göra lite olika i konst. Jag fotar mycket, sjunger mycket och ritar lite men ska börja när jag lyckats spara ihop lite pengar till en ritplatta(?).


Smakprov


Mitt liv. Ja jag är en snart 16 årig tjej som smått hatar skolan. Jag har svårt att sova på nätterna så istället sover jag på dagarna! Mina idoler är nog KickThePJ och Pewdiepie (youtube), dom gör sjukt grymma videos! Jag kollar på Nickelodeon och Disney Channel. Jag samlar på t-shirtar med t.ex superhjältar på och jag har en pac-man kopp som jag vann. STOLT! Jag är inte en kaffe människa men bara för att koppen är så grym så förvandlas jag långsamt till en. Jag bor i Sunne i Värmland. På fritiden gör jag mest ingenting utan sitter vid datorn. Mitt liv är inget äventyr direkt men ibland kan jag vara riktig skojig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0