o.O

Jag får alltid helt vidöppna ögon efter att jag sovit en stund på dagen. Annars har jag typ dom minsta ögonen nånsin -.-
Mina dagar har varit lite sega efter helgen. Samma rutin varje dag, samma musik också. Jag har fastnat för Blue Spotted Tail - Fleet Foxes, så sjukt braaaaaa! :)
Lite careface men min profilbild har fått ganska många gillningar. Jag är absolut inte den populära som får typ 30 gillningar, inte alls! Men nu fick jag de och då är det väl okej att skryta lite, eller? jag har ju inget annat att skriva så. ;) + Det gjorde mig JÄTTE GLAD!
Jag hade läsvilan idag på dagis, slutade med att en unge som heter Tindra somnade på mig så jag fick sitta lite stelt och hålla koll på alla andra ungar så de inte skulle väcka henne. Tänkte allt som ett spel, "väck inte Tindra!". Allt för att bli lite road...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin :)

2012-06-29 @ 18:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0