NORRLÄNDSKA I TANKARNA

Jag måste bara säga att de sista dagarna har jag inte haft något alls att göra. När man hade läxor så hann man inte med tiden men nu är det så himla drygt. Jag har slut på idéer att göra. Idag har jag tillbringat min tid vid datorn och sett på när nåra spelar minecraft. Alltså hur nolifer kan man va igentligen? Skulle man få pengar för att vara nolifer skulle jag inte behöva oroa mig för min ekonomi tills jag dör!! Dom som spelade var även norrlänningar så allt jag skriver just nu tänker jag på norrländska. De roar mig lite iaf. Jag skulle nog nästan vilja bo i Norrland för dom pratar så skönt. ^^
Imorgon ska jag iaf köpa skolavslutningskläder så då har jag nått att göra.

Här är två bilder sen jag var i Auschwitz, känner mig lite jordnära idag så de får vara oredigerade. 

Som Bert brukar säga Adjö, adjö, korv i brö'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0