DAGIS FREAKS!♥

Första dagen på mitt sommarjobb. Försov mig så jag hade bara en halvtimme på mig att fixa mig och komma dit, men jag han. Jag jobbar på ett dagis. Det är kul men det är lite stelt när man inte känner någon personal där typ. Och sen är det någon ny kille, jag vet inte ifall han sommarjobbar där också, men han va fan den snyggaste killen någonsin. Pinsamt om han ser det här nu. Då blir det ännu mer spännt. Men det är lugnt jag gillar en redan. ^^
Ännu en gång har dagisbarnen dängt ner mig på golvet. Jag praoade där för ett tag sen. Då slutade det med att min kompis fick hjälpa mig loss från alla ungarna. Nu var jag själv och dom kittlade mig, men jag kom loss tillslut. :D
Det gulligaste var när jag skulle gå och en kille som hette kim sa: Hejdå, jag ringer dig ikväll! och sen när jag hade gått en bit kom han ut genom dörren och skrek att han ville ha en hejdå kram. :')
Nu ska trött matilda spela Lara Croft Tomb Raider: Legend.

Kommentarer
Postat av: Olivia Larsson :D

2012-06-18 @ 21:47:15
URL: http://olivja
Postat av: Ditt största fanzzzzzzzz

HAHahhaa. DU ÄR DEN ROLIGASTE MÄNISKAN NÅÅNSIN

2012-06-18 @ 21:48:23
URL: http://olivialarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0