OMBYTTA ROLLER

Idag har jag vart ute och spungit på Sunne minsann! Sissens kille Nicklas skulle köpa nya jeans. Vi kollade på We&We och jag lovar han testade varenda byxor! Kändes lite ombytta roller ni vet typiskt "tjejen kollar runt i varje butik och måste prova varje plagg medans killen hänger efter och långsamt dör". Men han hittade ett par tillslut och jag köpte mig maxosol. FINALLY! har tjatat ända sen innan skolavlutningen att jag ska köpa dessa nedrans tabletterna. Nu ska jag bli brun och fin till gymnasiumet. :)
Sen träffade jag massa kompisar. Det va inte så länge men åh vad jag älskar Sunne folket♥
Var även ute och postade brev förut mitt inatten. Snart får jag min lön och då ska jag köpa mig en Iphone och som skal ska jag lugnt köpa nån av dom! ADVENTURE TIME!
Adventure Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0