DET FANNS INGEN BIO

Jag och Olivia cyklade till Sunne idag efter jobbet för att se på bio. Gick de nån? NEJ! Haha ska väl börja använda mina läsglasögon när jag läser tidningen tror jag. Jag läste vilka filmer som skulle gå i Torsby. :'D
Johanna skulle också komma och se på bio med oss. Hon hann att åka halva vägen till Sunne, förlåt Johanna!
Men jag och Olivia köpte glass och istället och det va ju jätte skönt ute!
Jag och Olle


Vill bara säga att jag cyklade till Sunne utan att stanna och ta en paus en enda gång. Dock är det bara nerför.Men jag vill även säga att jag cyklade från Sunne hem till Rottneros utan att stanna också! Något magiskt har hänt! Det omöjliga i det möjliga, jag har fått bra kondition! :O eller ja bättre... + jag är förkyld. Jag berättade för pappa, trodde han skulle bli glad men jag tror inte han riktigt hörde mig när jag flämtade och stönade så mycket, så jag hoppas ni som läser detta blir stolt över mig iaf! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0