AMATÖR NIVÅ

Snori, hostig och ont i huvut har jag haft hela dagen men aldrig att jag skulle sitta inne! Så himla wonderbart har det varit och det var så skönt för jag fick sluta tidigare på jobbet för det var så lite barn. Så jag har luggit och mojsat på standen med syster yster och hennes kompis Elin. Jag skulle åka till hällsjön och badat också men det blev försent så vi åkte och köpte glass istället. Haha när inget går som planerat för mig jo då köper jag glass! :D
Försökte ta lite outfit bilder i det vakra vädret, det gick som det gick. Måste säga att jag är på amatör nivå än när det gäller att vara ett ego! ;)


Dom är inte änns tagna samma tid! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0