DATOR SKA DE VA!

Idag är jag ledig igentligen, men jag ska ta gardasilsprutan så jag plågade mig upp ur sängen klockan 07:18. Exakt. Men jag visste inte när och självklart så var det på eftermiddagen som vi ska ta sprutan. Så nu sitter jag här och har inte alls mycket att göra. Bara en dator och en dikt att analysera.
Klassen har samhällskunskap och läraren har (don't know her name) den dåligaste tanken. Vi har fått datorer att kunna jobba på men jag antar att hon inte tror vi (i detta fall dom) kommer jobba och bara sitta på internet, så hon  har gett dom ett häfte. Sen sa en i klassen att hon inte hade häftet och frågade ifall hon kunde skriva på datorn. Hennes svar var ett strickt "nej" och hon fick ta ett löspapper.
Jobbar vi på datorn så sparar vi så otroligt mycket papper och slipper hugga ner massa. Blir arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0