MACBOOK PRO

Fick min mac dator idag. Shit vad skön den är. Har blivigt kär i en dator och jag älskar den, ska döpa den så mycket älskar jag den! Sen blir det dock jobbigt ifall jag ska byta skola, men får en likadan mac på brobygrafiska så nu är det typ lika bra på båda skolorna tror jag. För jag har blivit lite mer vän med några i klassen så det känns bättre nu på Fugik. Men det är tåget som gör det asjobbigt. Att gå upp klockan 5 på morgon känns bara inte värt. :( Imorgon får jag iaf sovmorgon, jag börjar halv 1 så det är ju bra. Dock går det ända tåget klockan 09.19. Blev ju inte mycket sovmorgon ändå rå. -.-

Nu ska jag göra mig iordning för en filmnatt. Alla mina favvisar har jag i min externa hårddisk och nu kan jag äntligen titta på film i sängen. Som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0