IT'S ALIVE!

Min kära dator funkar igen! Blir nästan tårögd. :')
Har haft virus på datorn så direkt man gick in på den stod det att den var sperrad av polisen för att jag kollat på barnporr och att jag var tvungen att betala 1000kr i böter. NEJ jag har INTE kollar på barnporr! Allt var fejk! :)
 
Har hunnit startat gymnasiumet medan min dator varit död! Går design på Fugik. Min klass består av 9 personer var av en tredjedel heter Emma och en tredjedel är vegetarianer. Det går även bara en kille i klassen och typ kanske 5 killar på hela skolan. Det är jätte lame och jag vill byta till Brobygrafiska. Ska prata med en studievägledare antingen så var det imorgon eller så var det på onsdag. ^^
 
Var i Göteborg i lördags med Olivia och Johanna och shoppade loss (dork) i secondhand butiker. Köpte en jätte fin väska och två tröjor. :)
 
Inga nya bilder på ett tag så det får bli random.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0